wonderful

Fint. Saknar färger nu på vintern. Har suttit och kollat igenom gamla bilder hela dagen för att hitta bilder på pappa till hans 50års dag men mest har det bara fått mig att sakna sommar och sol. Fy fan för vintern.
Jaja, lite positivare grejer. Mamma håller just på att fixa ceasarsallad åt mig som jag ska äta till middag före jag hoppar i bilen och kör på födelsedags party. Där blir det mer mat, häng med fina tjejer och sånt roligt. Senare drar de flesta ut på stan men jag har filmdejt med Emma på schemat. Och så agerar jag fyllekusk på natten också. Mycket roligt som händer alltså. Njut av att det är fredag hörni, det ska jag göra! Fast jag börjar med att snygga till mig lite.. Kan inte gå på party och se ut som jag gör, haha. Japp, troll är ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0