tillbakablick på 2012

Tillbakablick på ännu ett otroligt år, en vecka in på det nya året.
Januari 2012
Första månaden av 2012 var mest middagar med tjejerna, bio, musikal, en nördfest och en annan fest, skola i mängder och gammeldansövningar. Spänningen steg för varje dag, yay.
Februari 2012
Gammeldans, födelsedagsfester, skola och vintern på full gång. Gammeldansen var vinterns höjdpunkt med allt den innebar. Klänningen, håret, danserna, efterfesten. Så roligt!
Mars 2012
Kort sagt hängde jag med vänner, gick i skola och började köra när våren närmade sig. Såg för många filmer, åt alldeles för mycket gott och hade roligt. Njöt av livet med att göra det jag älskar mest, flänga hit och dit och hålla mig själv busy med alltmöjligt skoj.
April 2012
Gjorde mycket roligt i april. Vi samlades med några vänner och gjorde en grattis på födelsedagen-video åt Sanna i amerika, jag tränade som en galning, försökte stå ut med skolan och så höjdpunkten: var i Polen en vecka. Besökte förintelselägren, förälskade mig i Krakow och fick njuta av otrolig värme några dagar med härliga människor. Så bra resa.
Maj 2012
Fyllde 18 i maj vilket var stort. Firade med alla nära och kära och Knife Party's spelning. Våren betydde morsdag ute vid havet, regnbågskaka och många fler födelsedagar som firades. Fick mitt sommarjobb, började gå ut mer på veckoslutena och sånt. Väntade på sommaren.
Juni 2012
Jobbade på golfen, njöt av sommaren, hängde med vänner och festade. Älskade livet. Mycket mer finns inte att berätta om juni. Firade midsommar med mina tre filurer och åt lite för mycket biff. Yummy. Ja, och så gjorde vi en landeresa med ett stort gäng också för att fira lite födelsedag.
Juli 2012
Bodde ihop med Emma och Assi största delen av tiden, annars bodde jag ensam hemma. Jobbade, festade, dansade omkring och njöt av livet. Var på Hangö regattan med ett gäng tjejer och så var vi på Rhodos vi fyra i slutet av månaden. Bästa månaden på sommaren helt klart.
Augusti 2012
Rhodos resan fortsatte, jag tog min lilla tatuering och vi kom hem. Jobbade mer och började sista året i skolan. Woopwoop. Var dessutom på lunch i Hangö och gick ut för lite rump-skakning, haha.
September 2012
Fest, kalas, skola, middag, bio, shopping, träning. September. Saknade sommaren, började bli trött på skolan och älskade hösten allt på samma gång.
Oktober 2012
Hösten fortsatte och jag åkte en dag till Tallinn. Annars gjorde jag bara det vanliga, med skola, vänner, fester och så vidare. Träffade lite nya och gamla bekanta och hade roligt.
November 2012
Såg fork live, åt middag, gjorde en roadtrip till Ekenäs, fick körkort och hängde med vänner. Inte illa alls.
December 2012
Körsbäret på kakan så att säga, haha. Fest, lunch, middag, bio, skola, jul och nyår. Slutet på 2012 blev lika bra som resten av året. Yes. Tack för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0