the end

Har legat på min säng idag och funderat på det jag skrev om för några dagar sen, om mitt bloggande. Det känns inte alls så roligt mer. Jag skriver meningslösa inlägg om onödiga saker bara för att det känns som att jag måst. Men det får vara slut med det nu. Det här är mitt officiella hejdå för niciss.blogg.se. Ska söka runt på nätet lite efter ett nytt ställe att blogga på, som känns fräschare och matchar mitt humör, och så kommer jag tillbaka med en ny blogg. Har idéer för hur min nya blogg ska vara och den kommer att bli liknande som den här, fast bättre och mer personlig. Mer av det jag älskar kommer att synas på bloggen om det blir som jag vill. Men, au revoir mes chéries. Återkommer senare, kanske i morgon (?) med lite info och en ny bloggadress. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0