Ojdå.

Haha, började på ett inlägg tidigare idag, tre tiden tror jag det var, men så fick jag så bråttom att jag glömde bort att avsluta det. Sku i alla fall meddela att jag är sjuk, mår illa mest hela tiden och har ont i huvudet. Snuva och feber heter två andra vänner som lurar bakom hörnet och kommer fram då och då. Skit i sjukdomarna tänkte jag ändå bara idag, så jag hoppade på ett tåg till stan och gick på bio med Emma och Ullis. Vi såg Anna Karenina och som jag hade väntat! Hade ganska höga förväntningar vilket inte var så bra men jag tyckte ändå om den. Att den blev lite bättre tack vare snygga Aaron Johnson är inte dåligt det heller.
Nu har jag ätit middag med familjen, pratat semester och att bila i europa, kollat Think Like a Man och myst i mitt rum med tända ljus överallt. Nu ska jag sova, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0