hej där

Sitter hemma och tycker synd om mig själv för att jag har så ont i halsen. Kan knappt andas, blä. Nåja, allting har en guldkant som man brukar säga. Har bara två lektioner idag och ena är redan avklarad, så jag blir inte dödstrött av att sitta i skolan och tråka ut mig i alla fall. Kanske jag till och med orkar läsa lite historia idag? Borde ha läst massor ren men är man lat så är man. Typiskt förresten att jag ska bli sjuk och få värsta träningslusten samtidigt. Får väl hoppas att jag blir frisk snabbt och att lusten håller sig. Under tiden satsar jag på hälsosam mat, inget godis och vitaminer i överflöd. Att vara sjuk passar inte mig.
Så här såg min lunch ut idag, känn er avundsjuka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0