gorilla

-Bruno Mars

Lyssna! Resten av de nya sångerna är också bra. Fast de kanske inte är så nya mer.. Nåja, hur som helst. Ligger på min säng och äter minitomater, lyssnar på Bruno och undrar om jag kanske är lite friskare idag? Ska vila hela veckan och veckoslutet nu i alla fall så jag är frisk nästa vecka och i början av februari då allt skojigt händer. Spännande!
Skrev i fyra timmar idag och höll på att svimma av utmattning sen så jag bara körde hem efteråt och såg the Avengers. Gillas. Riktigt skönt att vara sjuk och ha en orsak att inte höra nåt fiffigt. Fast i morgon ska jag vara duktig och läsa historia hela dagen, ska få en hel bok slutläst på två dagar, inte lätt. Nu blir det lite essä läsning och mer tomat före det är sängdags. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0