fredag 11.1.2013

Alltså, jag kommer aldrig få hem min nya älskling. Varje dag den här veckan har jag frågat pappa om vi kan gå till butiken men vi har aldrig hunnit. I morgon eller på söndag ska jag till sist slå till sen och köpa min fina. Kan inte vänta..!
Har inte haft en speciellt intressant dag idag, var bara i skolan. Men det var en ovanligt bra skoldag faktiskt, rolig. Oftast är jag så trött att jag inte orkar umgås med nån och så sticker jag hem så fort jag kan bara för att jag känner mig så tråkig. Idag hade vi ändå roligt som sagt och vi pratade och taggade lite för nästa månad. Januari är bara skola och en massa tråkiga böcker medan februari kommer att bli en riktig vinnarmånad. Så mycket roligt ska hända. Det är helt sjukt så jag går omkring och är taggad hela tiden men det är bara bra för de bra dagarna kommer bara att flyga iväg sen. På måndag har jag 24 (tror jag) skoldagar kvar, så konstigt. Kanske jag borde satsa lite nu och vara aktiv, en gång för alla. Sen är det slut, wippee.
Haha. Så taggad är jag nu också!
(hittade bilden för jag kollade hur jag var klädd som liten för en temafest vi kanske ska ha snart, skojigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0