utgång ikväll

Vi firar två vänner idag, Ronja och Petter. Eftersom jag är fast på jobbet till åtta blir det bara förfest hos Ronja före vi drar ut sen och firar båda. Kommer bli så roligt att träffa alla igen som man inte hunnit se på länge och så har jag verkligen saknat att dansa hela natten också. Därför ska jag göra det idag.
Kvällens outfit består av min nya vita t-skjorta som är öppen i ryggen (lägger in en bild imårrn), svarta byxor (för jag orkar inte byta till ormbyxorna tror jag..), svarta converse, vinröda örhängen och lite smycken här och där. Sköna kläder för en skön kväll.
Förresten så har vi världens bästa present åt Ronja som Helena och jag köpte, hoppas hon blir glad!
Nu ska jag läsa lite och om tre timmar är det fest, wehoo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa presenten sen? Sku behövas tips :))

2012-09-21 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0