torsdag

Veckans överlägset sämsta dag. Det ända positiva var julgröten i skolan. Sen hade jag tänkt träna men mådde inte bra så jag kom hem istället, hittade massor mat men hade inte riktigt lust med nånting och nu ligger jag på min säng och äter tomat (och jag är inte säker, men den smakar lite ruttet..). Väntar på att mamma ska laga middag eller att det blir veckoslut eller att dethär skolåret är över eller nåt. Jobbigt.
Nåja, för att bli på bättre humör, lysa upp mina tankar och sånt, ska jag se på en film eller två. Först en finsk film (för att öva inför skrivningarna förstås) och sen antingen the Avengers som jag inte ännu heller hunnit se eller några episodes 90210. Om ni känner till bra finska filmer får ni gärna dela med er förresten, jag ska försöka kolla några nu på veckoslutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0