thank you, love

Har haft en riktig toppendag. Började med historiaprov vilket i sig kanske inte är så hoppsan hejsan men det är skönt att det är över i alla fall. Efter provet skippade jag lunchen och åkte till stan där jag träffade Emma, gick i lite butiker och började kultivera oss lite. Det blev inte så mycket av det sen för jag tror vi båda var lite trötta men roligt hade vi och vi såg lite finska halvkändisar (eller finska kändisar är väl alltid sådär halvt kända, förutom presidenten typ..) bland annat en 50 årig hipster. Så satte vi oss på ett café en stund före det var dags att gå hem. Nu är det nudeldags och sen ska jag duscha och åka iväg till stan med Fanny och Filippa. Det blir förfest med födelsedagsfirande följt av utgång. Splendid!
P.S. Varning för bildomb!
broder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0