spring som vinden, eller?

Vad duktig jag har varit idag. När jag kom hem åt jag bara och så, inget speciellt, men så läste jag på historia (inget speciellt med det heller egentligen) och så gick jag ut och sprang! Hade sån sjuk energi, fast det visade sig att den räckte femhundra meter, i en nerförsbacke.. Jag försökte i alla fall springa så mycket jag kunde, och det blev väl ungefär 3km allt som allt fast nej, jag sprang inte hela vägen. Försökte ta en slutspurt och springa upp för en ganska stor backe men halvvägs gav jag upp och var så trött och andfådd att jag nästan inte kunde gå hem sen. Fast det var ganska roligt och jag litar på att jag blir bättre varje gång (hoppas jag i alla fall) så jag ska fortsätta springa! Att ge upp efter första gången kommer inte på tal.
Mitt största problem när jag sprang var nog ändå att jag inte har alls bra springmusik. Vill lyssna på nåt som peppar mig att springa men jag har inte så agressiv/energisk musikstil annars så det finns inte mycket att välja mellan när jag springer. Om ni har tips sku jag bli överlycklig, behöver verkligen er hjälp här nu! Så, sätt igång och skriv in alla era favoritsånger som ni peppar till - tack! :)
Nu ska jag sova, bestämde just att det får gå som det vill i historiaprovet för om jag inte kan nånting efter att ha övat så mycket som jag har gjort så är nånting fel. Haha, godnatt!
Bytte förresten stil på texten i bloggen, vad tycker ni? Är den för liten/otydlig?

Kommentarer
Postat av: lindaa!

all dubstep!! men avicii-levels ååh ja dööör

2012-09-26 @ 22:54:25
URL: http://livetmedlinda.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0