pysslingens dag

Ett stort grattis åt Nicke-pysslingen som fyllde 18, hade sin första körlektion och fick en cool födelsedagskaka idag! Det har varit en lite annorlunda skoldag idag, den har gått supersnabbt känns det som. Vi såg på två filmer; en dokumentär - Shake Hands With the Devil - och en mexikansk film - La zona. Båda verkar ganska okej, fast jag inte förstod hemskt mycket av filmen.. Det var bara en massa mysterier kring nåt mord och så?
Nåja, i alla fall så är jag på jobb nu och Emma kommer hit snart, vi tänkte läsa lite cosmo. På kvällen blir det en snabb visit på Moms för att ännu en gång säga grattis åt födelsedagsbarnet och sen ska jag hem, sätta mig framför tvn och kolla på film. Ska äntligen se the Avengers och så nån fransk film eller 90210. Får se vad jag känner för sen. Men en lugn och bra fredag ser det ut att fortsätta som, just what I need!
Kakan med stort K. Den var ganska god faktiskt, det lilla jag smakade på. Socker, jordgubbar och choklad smakade den typ. Vet inte vem alla som hjälpte till med den men jag tror att Linda ska ha den största äran. Sjukt så duktig hon är på att baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0