ny vecka

Hey ho. Degar i vardagsrummet med regn och rusk utanför och myskläder på mig. Hör ljuden från en Harry Potter film från övre våningen. Allt känns ganska bra just nu.
Gav bort min jobbtur idag så nu ska jag vara lite ordentlig och försöka fixa lite skolgrejs för en gångs skull. Sen ska jag läsa lite och kolla några episodes 90210. Skön måndagseftermiddag alltså.
Hade värsta jobbiga skoldagen idag för jag hade ett sånt sjukt huvudvärk. Annars var det ganska lugnt, jag var på tre lektioner, körde en timme med pappa mitt på skoldagen (egentligen nästan två) på halkbanan och så var jag en sväng på Moms med ett gäng vänner för att fira Martinas födelsedag. Hann vara på jobbet snabbt också faktiskt. Så bara jag nu får mina läxor gjorda kan jag väl säga att det har varit en ganska produktiv dag idag.
Åhh nu åskar det dessutom, fan vad mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0