noodles + avocado

Puh. (Eller nåt?) Så kändes det när jag lämnade in mina papper från engelskaskrivningen idag. Trodde faktiskt att jag bara sku skriva högst tre timmar av sex möjliga, men jag skrev nästan fem timmar! Det gick väl bra, fast det vet jag ju egentligen inte före jag får resultaten.. Uppsatsen jag skrev handlade först om en tjej som hade en pappa som var vapenlangare eller nåt, men det blev för konstigt så jag skrev ett tal istället. När jag kom ut ur salen darrade jag som ett löv för jag var så trött i hela kroppen. Skönt att det är över, fast det var ju nästan roligt. Nu är jag hemma, ska se på filmer och tv serier tills mina ögon är fyrkantiga och sen ska jag sova nångång på kvällen. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0