lördag 29 september 2012

Hej och hå. Det är nånting med dagens datum.. Känns som att jag borde komma ihåg nåt men gör inte det. Jag har säkert glömt nånting.. Nåja, jag har varit hemma i snart två timmar nu och är så seg. Är inte direkt trött men huvudet väger tvåhundra kilo och jag orkar inte göra nånting. Kollade på en episode 90210 och åt en pepparbiff som morgonmål. Så ska det vara!
Igår förfestade vi som sagt i stan och firade Linda, pojkarna spelade gitarr och sjöng lite (fint!) och så bara pratade vi och hade roligt. Tolvtiden drog vi ut på stan och köade alltför länge för att komma in i baren där det inte hände hemskt mycket intressant. Dansade, träffade vänner och åkte hem med Emma och Assi. Bara en kväll bland alla andra men roligt var det ju.
Nu ska jag duscha och försöka bli lite piggare för det blir en dag med familjen i Åbo idag. Vi ska hälsa på brorsan och hans flickvän, gå äta en tidig middag på någon restaurang och kolla in deras nya lägenhet. Ikväll blir det mys hemma med någon bra rulle och mig själv. Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0