kaos i skolan

Jävla skoldator. Det förra inlägget jag skrev försvann så nu blir det ett kortare. Det är lite, som rubriken säger, kaos på gång i skolan. Vi fick resultaten från finska hörfen som alla tyckte var så lätt, och många är missnöjda så de är inte glada precis. Andra har aldrig varit gladare. Själv är jag ganska neutral, keeping my cool och så, för fast jag är lite orolig att mina poäng var lite väl låga så satsar jag på att ta det lugnt tills jag har gjort den skriftliga delen också.
Annars har det varit en vanlig skoldag med förlängd matrast för att jag inte orkade gå på mattatimmen. Förstår ändå inget av det vi går igenom så det känns lite halvt onödigt att jag sitter där och ser dum ut. Borde försöka koncentrera mig och hänga med men nu sitter jag igen på timmen och tänker på annat istället för att göra det jag borde.
Ska träffa Emma efter skolan för lite shopping och bara för att vi inte har setts på länge. Kommer bli skoj!
Laters!
Emma ♥
(Har förresten på mig min supersköna överstora nya stickade tröja (det var den sista gråa de hade i butiken så det fick bli storlek L) och den är så mysig att jag tror jag flyttar in i den.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0