inspired

Sitter och kollar på snygga outfits på Lookbook, lyssnar på bra musik (Lana del Rey just nu), planerar min kommande vecka och funderar på vad jag ska göra med mina pengar. Det sista måst kanske förklaras lite. Det är så att Petra och jag tänkte att det sku vara roligt att åka iväg till Mallorca nästa sommar för barskola. Problemet är att det är skitdyrt och jag har sån sjuk lust att ta första flyget till Paris och så en båt över till London just nu. Det pirrar i fingrarna av lust att fota allt och gå omkring i mina favoritstäder. Känner mig så inspirerad. Så om jag ska till barskolan har jag inte pengar över att resa resten av året. Vilket jag vill göra för jag orkar inte med Finland mer och jag vill få fota utomlands. Så jag borde väl bestämma mig för vad jag ska göra snart. Eller vinna på lotto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0