igår - fredag

Tänkte inte ens på att blogga igår. Först var jag i skolan där det som vanligt inte hände nånting intressant alls och genast efter for jag till Nadine. Vi var en sväng hos henne före vi gick till butiken och köpte lite gott att äta. Så åt vi tacos, torillas och såg på film hela kvällen sen. Vi såg faktiskt bara filmer jag inte hade sett förr - skojigt!
Idag har jag sett en film, kört lite hit och dit, varit hemma typ femton minuter och suttit på jobbet. Läser för engelskaskrivningarna på måndag och väntar på att få gå hem och se på film.
 
Nya favoriter! Dem ska ni se en regning höstdag, gärna med en skål godis och ett varmt täcke som sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0