grön

Lördag morgon. Vad kan jag säga annat än att mitt misslyckande berodde på att jag var så trött. Tanken var att gå på jobb klockan 9, eller gå hemifrån då för att hinna på jobb. Skuttade glatt ut genom dörren, låste den och kom på att jag glömde hem- och jobbnycklarna på min säng. Och busskortet också för den delen. För er som inte vet så är dethär inte precis första gången det händer, jag vet bättre än nån annan vad "so close but yet so far away" betyder (ni vet när man står utanför den låsta dörren och ser nyckeln inne på bordet..).
Ringde brorsan som var hos en kompis men vilken normal tonåring är vaken klockan 9 på en lördag om jag får fråga? Inte min bror i alla fall. Som tur kom famo och räddade mig med extranyckeln och hon körde mig till jobbet sen. Så istället för att komma tidigt till jobbet fick jag lite tid över att läsa tidningen. Man är sin egen lyckas smed och allt sånt, right?
Efter jobbet köpte jag två skjortor och nu kollar jag på dance och fixar mig för ikväll. Det är middag på Vapiano med några tjejer som gäller. Ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0