go me!

egopics för jag är så bra
Jag (trött, stressad, irriterad, hade huvudvärk - det försvann?) gjorde just 200 finskauppgifter och skrev 500 ord på finska på två timmar. Satt framför datorn från 19:00 till 20:59 (deadlinen var klockan 21:00) och skrev så fingrarna höll på att falla av. Det blev tvåhundra uppgifter som sagt, och två essäer, båda med lite på 250 ord, så ungefär 550 ord blev det tror jag. En essä om fattiga barn i Brasilien och en om julen. Båda blev riktigt dåliga men bättre än inget i alla fall! Känslan när jag tryckte på "spara" och "skicka" en minut före nie var den bästa på länge. Var rädd att jag inte sku hinna så nu när jag klarade det är det med ett fint humör och mycket självförtroende som jag går till finskaskrivningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0