första september

Min dag i fem bilder. Outfit, nya väskan, på jobb, filmkväll. Har inte varit en toppendag humörmässigt men det har varit en okej dag ändå tack vare att jag fick stänga golfen ren klockan fem, att Helena var där och körde hem mig och att jag inte har någon annan än brorsan och hans kompis hemma. Så lugnt och tyst här. Just satt jag en timme vid bordet och åt tortillas med pojkarna. Fick höra många storyn och jag måst säga att när hänga med pojkar betyder att vara med såna som dedär två, då tycker jag det är bättre än bra. Så roligt. Nu blir det i alla fall nya Johnny Depp filmen och så ska jag sova efter det, eller se på the Avengers. Får se hur det blir, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0