des pommes

Hade visst några värre problem med att skriva rätt tidigare idag. Nej så pinsamt.
Bodybalancen var superskojig. Tänkte ge upp där lite då och då (vilket jag alltid vill när det blir det minsta tungt när jag tränar) men kände att jag inte kunde vara sämre än de andra så jag kämpade till slut och fick min belöning de sista femton minuterna då vi bara mediterade. Älskar att meditera. Tänkte kanske fixa vårt extra rum här hemma till ett yoga- och meditationsrum.. Hur coolt?
Nu ska jag kolla på körteorin (verkligen göra det denhär gången, oftast blir det inte av) och skriva en engelskauppsats om familjer. Sen blir det tv för hela slanten och tidigt i säng. Eller kanske ett varmt bad? Nåja, ska ta det lugnt i alla fall. Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0