dagens inköp

Använde allt som allt nästan 120€ idag. För mycket. Fast jag fick 70€ tillbaka och ska ännu få 20€ så det betyder jag använde 30€ (+några till) idag. På riktigt bra grejer dessutom!
Äntligen, äntligen, äntligen köpte jag Fifty Shades of Grey! Det har ju pratats om den i nästan alla tjejtidningar, dessutom har många rekommenderat den för mig. Ska bli intressant att se vad alla pratar om, varför den är så speciell. Så köpte jag några pennor, en pennvässare (old school blyertspennor ftw!) och lite mat. Och ja, leggingsen jag talade om för nån dag sen! Ska ha på dem nåndag när de känns rätt. Inte imorgon. Imorgon blir det skrivningar med nya springskorna på, som den bekvämisen jag är. Haha, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0