cross

Köpte ett skitsnyggt armband idag. Smal silverkedja med ett litet kors. Så enkelt - love it.
Rhodes ♥
Vanlig tisdag idag. Kändes som en torsdag, det var lite grått och tråkigt och jag var i skolan från åtta till fyra. Chouette! Efter skolan tog jag tåget till sello för att träffa Emma. Har inte sett henne sen på fredag så tanken var att ha en liten pratstund om allt som hänt. Jag bjöd på lunch (är lite väl generös ibland när jag har fått lön), vi träffade några vänner och så shoppade jag en stund ensam när alla hade åkt.
Kom hem runt sju, fotade lite påväg hem från bussen (lite äppelträd och så, haha), åt en supergod middag här hemma och kollade på Matrix. Den var sjukt mycket bättre än senast jag såg den, för typ 10 år sen. Kanske jag har blivit lite klokare sen jag var 8.

Kommentarer
Postat av: Anonym

darliiing, i love your klännning! / din F :))

Svar: thankuu! :)
Nicole

2012-09-07 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0