a week of hard work

Måndag: skola till halv 3, läsa på historiaprov, springa/yoga
Tisdag: skola till 3, läsa på historiaprov, springa
Onsdag: skola till halv 3, läsa på historiaprov, springa
Torsdag: historiaprov, läsa på historiaprov, kolla On the Road, yoga
Fredag: historiaprov, till stan med Ems, fira Linda, utgång
Lördag: roadtrip med familjen för att träffa brorsan och se hans nya lägenhet, yoga
Söndag: jobba, läsa på mattaprov, springa/yoga
Det blir en överdos historia och nördande den här veckan, mer än jag hade tänkt för jag läste inte på veckoslutet. Har två historiaprov med fulla poäng som mål i båda. Wish me luck. Tänker isolera mig totalt så jag verkligen får nånting gjort. Inga filmer eller datorer mer förutom i skolan. Så nu ska jag ta ut allt av det här, laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0