90210 maraton

Ensam hemma idag också and lovin' it! Var på jobb på morgonen, kom hem med Helena som var snäll nog att komma efter mig från jobbet och så satte jag mig i soffan med lite tortilla leftovers. Hade tänkt kolla på the Avengers, som jag inte hann se igår, men jag fastnade i 90210. Så nu ska jag ännu kolla några episodes före det blir filmdags.
På tal om filmer såg jag tre nya igår. The Lucky One - söt men inte lika bra som boken, Dark Shadows - det konstigaste jag nånsin sett och What to expext when you're expecting - smårolig och söt men inte världsbäst. Rekommenderar alla i alla fall, riktigt underhållande.
Om ni inte kollar på 90210, gör det! Hon sjunger så bra att jag blir galen förresten, måste bara visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0