zumba + gangnam style = quite hilarious

Hej och hå. Sitter här och förbereder mig för att hoppa i säng. Har så sjukt ont i magen att jag inte vet vart jag ska åka men jag tror jag satsar på Tallinn för dit bär det av i morgon. Klockan halv sju på morgonen närmare bestämt. 06:30 folks! Ohuman tid att vakna men vill man ha det skoj får man väl stå ut med för lite sömn, det om nåt har jag märkt.
I alla fall så var det en fin dag idag, med skola till halv 3 (framkallade en bild på mig själv, coolt), chill med Filippa hos mig och sen djupa tankar om framtiden tills Emma ringde och frågade om jag kan dra min lata rumpa till esport med henne. Så det blev sen en ovanligt rolig zumbatimme med lite gangnam style moves och latinodans.
Nu ska jag ta en varm dusch (sku gärna säga lång också men..ain't nobody got time for that) och sen ska jag sova några timmar. Puss och gonatt, ni hör inte mycket av mig i morgon, sorry.
Pinsam bild på när jag fotar mig själv. Tänkte bara demonstrera det jag skrev om för nån dag sen med mitt hår.. Inte en vacker syn då det blåser och regnar. Därför bilder på allt utom mig själv. Älska hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0