...

What a day. Har sprungit från ställe till ställe och gjort en massa. Hade sovmorgon som tur så skoldagen började med konst och vi tog bilder som vi ska framkalla imorgon. Cool! Efter det hade jag två historia timmar med mannagrynsgröt där emellan och efter skolan åkte vi till Galna Dagarna, Helena och jag. Gick omkring där lite, köpte böcker och filmer (böckerna försvann men vi köpte bland annat andra och tredje delen av Fifty Shades. Efter GD tränade jag med Emma och nu på kvällen har jag kollat på Farsan med Helena. Nu ska jag avsluta mitt inlägg och somna. Det blir en fullproppad dag imorgon också, alltid roligt!
Filmerna vi köpte idag + min nya ABI - tröja. Var lite besviken på att det inte finns nån text på framsidan men byxorna har text och så finns den här fina bilden på ryggen. Gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0