today, I fell in love

Lite småkär blev jag i alla fall när jag läste Jennys ELLE och såg bilder på Moneybrother (ni vet, svensk artist). Alltså ögonen! Och hela han för den delen, så söt. Ojojoj. Dessutom följde jag strömmen (har gjort det en tid nu, inte berättat om det bara) och startade en tumblr blogg. Ni kan hitta mig på juteuxx.tumblr.com. För er som inte kan franska betyder det "juicy" fast med två x. Kolla in den vetja!
Bjussar på en snyggis på mig själv. Haha. Nej men om ni har lagt märke till att det inte dyker upp så mycket bilder på mig här är det för att jag ser ut som ett troll för det mesta. Ni sku bara veta. Mitt lockiga hår, uppsatt, efter en blåsig dag.. Nej. Ska försöka bättra mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0