tisdag, 16.10.2012

Den här dagen började riktigt pissigt (ursäkta ordvalet). Jag kunde inte sova inatt så när väckarklockan ringde klockan sju (alltså Tarzan soundtracket gick på på telefonen) var jag så trött att jag först inte hörde den och sen fick jag sån panik över att den var jättehögljudd att jag inte lyckades stänga av den och det slutade med att telefonen flög i väggen. Fick tyst på den i alla fall, fast det kan diskuteras hur bra det var för telefonen eller för väggen.. I alla fall så fick jag bråttom som vanligt vilket ledde till att jag glömde min bh hemma och fick gå omkring i sportbh hela dagen. Inte precis det jag hoppats på. Busschaffisen bestämde sig sen för att bara åka förbi mig när jag skulle hem men jag hann i alla fall i tid till mitt teoriprov. Var skitnervös och helt säker att jag inte skulle klara det, speciellt då det var på finska istället för svenska (mitt eget fel - jag glömde säga att jag ville ha det på svenska). Nu skiner solen och jag är superduper happy för jag kom igenom det jävla provet !!! YES
För att demonstrera min lycka över att vara ett steg närmare mitt körkort får ni se här hur jag uppförde mig när det stod "godkänt" på datorn:
P.S. Gissa om jag inte lyckades se ledsen ut när jag berättade åt mamma. Sku skoja lite med henne men nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0