the thing with good friends

..Är att man alltid är så sjukt glad att se dem. Dessutom är det skönt att veta att man kan sitta tyst en timme om man vill men man gör inte det för man har så mycket att prata om. Så tack igen Emma för idag, det var helt super! Medan jag ändå håller på och tackar folk kan jag passa på att tacka biffen i tåget som var stor som ett skåp och satt som en groda, jag höll på att storkna av att hålla inne mitt skratt. stor var han!
Filmen - Total Recall - var bra, fast ingen höjdare. Det var mycket skämtande när den tog slut vilket kanske inte är precis vad de hoppades på. Lite mycket action för att man sku hinna förstå vem som var vem och vad som egentligen hände men ändå värd att se! Att sitta i timmar och kolla på Colin Farrell är ju inte helt hemskt det heller. Nu ska jag äta nåt och sen ska jag läsa historia före jag somnar. Woopwoop
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0