super love

Lyssnar på Celine Dion, nätshoppar lite (köper inget men planerar att köpa en massa) och planerar morgondagen in i minsta detalj. Det blir ett enda springande hit och dit men oj vad det ska bli roligt! Dessutom får jag antagligen tacos till middag sen och det är ju gott. Nu ska jag sova för jag måst vakna extra tidigt imorgon för att ge bilnycklarna åt Filippa när hon stjäl min bil. Hemlighetsfulla jag, haha. Nej ni får veta mer om vad som händer imorgon eller möjligtvis på lördag om inte jag hinner uppdatera så mycket imorgon. Vi får se hur det blir. Ha det gött!
Sjukt irriterande att när jag äntligen hittar de perfekta orangea byxorna så kostar de över 100€. What to do about that? Här är några grejs jag hittade idag i alla fall. Topp, shades och nåt av jeansen ska jag ha. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0