sunny sunday

Jag är lite dålig på dethär med att blogga på veckoslutet. Men nu är jag här, sitter framför datorn och funderar på om jag borde äta coco pops eller bara dricka kakao. Flyttar bilder från kameran till datorn också och snubblar över lite Rhodos bilder som vanligt. Saknar det så otroligt. Speciellt mycket saknar jag att få vara tillsammans med Emma, Assi och Ullis en vecka, nu ser jag dem helt för sällan.
Nåja, det här veckoslutet ska jag berätta lite om, istället för att sakna sommaren. Lördagen var inte så intressant alls men fredagen börjades med skola och att köra ut i skogen i nån okänd del av Finland för att spela paintball med Filippa och femton pojkar. Visste bara lite om vad jag sku vänta mig av det hela men det blev kort sagt två timmar som vi sprang omkring i en skog och sköt på varandra. Nu har jag blåmärken längs hela mitt ben men det var det värt!
Efteråt blev det jättebråttom att hinna äta, duscha och byta kläder snabbt som vinden (eller, det tog ungefär en timme..) för att jag måste träffa Emma i stan. Vi försökte kultivera oss men det slutade med att vi gick på kaffe som vanligt. Roligt ändå! Senare på kvällen träffade jag Nadine och Linn och vi gick till ett ställe där vi skulle servera middag och dricka åt några killar. Vi hängde där hela kvällen, drack drinkar och åt av maten i smyg, tills vi sen tröttnade och gick vidare för att dansa och träffa lite vänner.
Som vanligt gick det sen inte riktigt enligt planerna med natten och istället för att fara hem tidigt blev vi kvar tills allt stängde, gick igenom halva stan, bilade hem och stannade lite före vi sen äntligen kom hem till Nadine halv sju på morgonen. Så bestämde vi oss ännu för att äta tacos och se på film vilket resulterade i att jag somnade sittande med mössan på mig. Lyckad kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0