söndag kväll

Om det är nåt jag älskar så måst det vara söndag kvällar. Alla andra surar hemma för att de ska till skolan nästa dag men för mig betyder söndag (hela dagen egentligen) oftast tid för mig själv, tid att tänka. Dessutom är söndag den enda dagen på veckan då det är okej att bara göra inget. På riktigt okej. För på söndagar ska man vila, eller hur? Just nu (för fem minuter sen) kändes det som om nåt fattades så jag kokade te och sitter och lyssnar på musik medan jag inspirerar mig själv via internets underbara värld. Funderar på allt mellan himmel och jord, undrar vad jag ska hitta att ha på mig imorgon (mitt rum är definitionen av kaos) och ska snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0