söndag 28 november

Sitter och dricker kakao och läser nya cosmo. Tvingar mig själv att ha en lugn morgon eftersom min dag kommer att vara fullproppad med saker jag måst göra. Dagens program: städa rummet, rösta, köra, skriva en historiaessä, träna (om jag hinner), skriva en annan essä + göra läxor. Dit går hela min dag. Med lite tur hinner jag träna, och om inte så mycket så ens en stund. De två essäerna och högen med läxor som ska göras kommer att ta halva dagen, dessutom råder det, som jag tidigare nämnt, ett totalt kaos i mitt rum. Eller som pappa just sa det så fint "har en bomb exploderat i ditt rum?". Så det kommer att ta timmar att städa också. Ibland har jag ändå lite tur och märkte att klockan inte var elva som jag trodde då jag vaknade, den var 10. Vintern är väl officiellt här nu. Det är vår nya tavla också så jag ska gå se hur den ser ut. Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0