sometimes I need somebody who can make me feel alright

Idag har det varit en väldigt jobbig dag. Ska inte gå in på detaljer men kort sagt ledde dagens (morgonens) händelser till att jag nu har legat i min säng, ätit fazers choklad och kollat på Gossip Girl och 90210 i alltför många timmar. Inget konstigt med serierna men chokladen är ett tecken på att jag har sjunkit lågt idag. Känner mig bättre nu i alla fall, fast jag har en irriterande känsla av att jag borde röra på mig. Soffpotatis här hej. Ska gå ut på en prommis snart, bara jag hittar nåt varmt att ha på mig. När jag kommer hem ska jag städa mitt rum. Så från en riktigt jobbig dag till en bra kväll. Vad städning har med saken att göra sku ni förstå om ni sku se mitt rum. Kaos. Soffan syns inte för klädberget som har bildats på den. Hur det kunde hända då jag senast förra veckan bestämde mig för att aldrig ha ett råddigt rum igen är nåt jag inte förstår.
En annan sak jag inte förstår är hur jag lyckades falla in i en buske idag under skoldagen. Klumpig eller nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0