rymma hemifrån?

Pratade med Emma idag och för första gången förstod jag varför barn alltid vill rymma hemifrån: för det är ända sättet att få sina envisa föräldrar att förstå saker. Ibland måst man vara tydlig i det man vill. Just nu vill jag dansa omkring i mitt rum till gammal musik och sjunga med i alla sånger fast jag inte kan orden, men lillasyster sover (och eftersom jag idag fick veta att hon läser min blogg-hej Melanie!) så ska försöka låta henne sova vidare utan att drömma mardrömmar om min sångröst.
Jag har annars haft en skön dag och gjort absolut inget. Har legat på min säng och läst, sytt min kimono som jag klippte på lite (inspiration hit me efter att ha sett Coco avant Chanel) och ätit morot. Inte så mycket annat faktiskt. Sovmorgon imorgon och engelskafilm sen, passar fint. Nu: bjussar på en bild från Rhodos för jag har ingen bättre och saknar sommaren + ska sova - godnatt!
P.s. Lite Bob Marley i högtalarna passar fint till en tisdagskväll, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0