pausdag

God morgon alla fina! Jag sitter hemma framför datorn just nu, fast jag egentligen borde vara i skolan och skriva mitt mattaprov. Saken är den, att jag kunde helt ärligt, utan att alls överdriva, inget av det vi har gått igenom under kursen. Eftersom pappa var borta hela dagen igår och jag skrev min superbra engelskauppsats, så kunde jag inte lära mig nånting heller. Så här sitter jag nu, sjukanmäld av mamma som tyckte det är bättre för mina vitsord att jag inte skriver nu. Har haft en riktigt skön morgon, med matlagning (inget komplicerat) till bra musik, mys i min kimono och nu blir det film. Antingen Memoirs of a Geisha, the Fighter, Pearl Harbor eller Coco Chanel-filmen. Eller varför inte alla? Nåja, nu ska jag fortsätta med min dag borta från datorn. Laters
Älska tid på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0