onsdag före torsdagen före fredagen

Hej, såhär morgonen (eller sista-morgonen-före-höstlovet) till ära ska ni få läsa en liten text som Emma skickade åt mig igår. Förstod inte riktigt var hon hittade den men..nåja, ni får se själva.
Gick förbi en skateboardpark. Det var folktomt och lugnt, så jag satte mig ned och tog en picknick och avnjöt min Janssons frestelse.
Efter några minuter dyker det upp två hästar(!) som börjar cykla runt och skrika i parken. Föga förfånande att de ignorerar parkens regler om "inga cyklar", men det bekymrade inte mig - det som störde mig något överjävligt var att den ena hästen cyklade omkring och sjöng "Sverige är landet vi hästar kommer dominera snart woho woho" i någon lustig och högmodig häst-ton.
Ni får tänka vad ni vill. Glad onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0