once again..

Nätshopping. Nej, drömmer mig bort till en värld med fina saker egentligen. Köper ju inget. Nu är det i alla fall inte kläder eller skor jag kollar på, det är hyllor och grejer till mitt rum. Funderar på hur jag ska fixa det så det inte känns halvfärdigt som nu och första steget blir nog att köpa hyllor. Har böcker och tidningar i mängder som bara ligger och skräpar i mitt rum just nu eftersom de inte ryms nånstans så jag behöver nåt att sätta dem på. Så hittade jag en hylla dit jag kan ställa mina finaste böcker/tidningar bara för att det blir fint. En sån:
Ganska fint tycker jag att det sku vara. Förutom hyllor så är jag på jakt efter en fin kopp, för som jag häller i mig kakao och te varje dag behöver jag nåt fint att dricka ur. Gärna en riktigt stor och lite speciell. Vet nån var man kan hitta såna?

Kommentarer
Postat av: kia

Indiska brukar emellanåt ha såndäna söta bohemiska stoooora muggar! :)

Svar: de har du rätt i jag tänkte int ens på de, bra att du sa! :)
Nicole

2012-10-24 @ 09:34:30
URL: http://kiaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0