just so wrong

Ledsen för min urdåliga uppdatering. Förstås slår inspirationen klockan ett på natten dessutom men så är det ibland. Jag har haft fullt upp de här senaste dagarna och har inte satt mig framför datorn före ikväll, därför har det varit så tyst här. Berättar mera om vad jag har hållit på med imorgon!
Just nu ligger jag i sängen och tittar på film, disneyklassikern Pocahontas för att vara mer exakt. Har länge velat se den igen så nu gör jag det och jag måst bara säga att fast den är jättefin och så blir jag bara så irriterad på henne. Varför ska hon springa efter en löjlig kille med fult hår när hon har en snygg indian väntande på henne hemma? Så fel. När han dör vill jag bara sluta titta på filmen men jag tror jag ändå ska se den till slut. Men stör det inte er också att ni tittar på en film och tjejen väljer helt fel kille? Det är det som oftast irriterar mig med filmer, haha. Jag antar att det bevisar att vi alla ändå har en "typ" vi gillar, fast vi inte vill medge det.
Nåja, uppdaterar när jag vaknar i morgon, nighty!
Har hejat på honom sen jag såg filmen för första gången då jag var fem.

Kommentarer
Postat av: fillekille

Kiva nä ja ville se filmen, men nu vet ja ju exakt va somm kommer o hända...thanks :DD

Svar: men hallå om int du har sett Pocahontas ren e de ju bara fel! den ska man ha sett för lääänge sen :)
Nicole

2012-10-21 @ 15:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0