i väntan på morgondagen

Jag tror det kommer bli en bra kväll imorgon. Om inte annars så för att alla från skolan är där, halva årskursen i alla fall. Så det borde väl bli lyckat. Min makeup i morgon kommer att se ut nånting som det här -
Vad tycks? Blir väl bättre med hela outfiten sen, men den får ni inte se förrän på lördag - dagen efter. Har fullt upp hela dagen imorgon men hinner förhoppningsvis lägga in en snabb bild på hur jag såg ut när jag provade kläderna igår.
Idag har det varit mycket prat om morgondagens festligheter bland alla i skolan. Alla oss åtminstone. Annat än det har vi int gjort, fast jag skrev ett franskaprov och vi var på kaffe med några vänner efter skolan. Nu ska jag njuta av att inte ha nånting att göra genom att se på 90210 och nån film. Fick ett tips om någon college party film så det blir kanske den. Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0