höstlov

Torsdag. Heldag i Tallin med shopping och allmänt häng. Åt lunch på Vapiano och var dödstrött på båten hem. På kvällen blev det tacomiddag och pepparkaksdeg som efterrätt.
Mina nya byxor från Pull & Bear. Skitdålig kvalle så mitt projekt för ikväll är att försöka fixa dem eftersom de redan är sönder.
Torsdag kväll + fredag - kollade Burlesque. På fredag såg jag bara delar av den för tjejerna såg den medan jag lagade mat. Pasta med alltmöjligt gott i som inte blev riktigt som jag tänkt mig men ganska gott ändå.
De här sju tjejerna gjorde mig sällskap hela fredagen. Finare människor går inte att hitta.
På lördag degade jag i sängen lite för länge efter att ha kommit hem på morgontimmarna efter fredagens utgång, sen städade jag och kollade filmer med Ems. Nu sku jag gärna säga att jag har gjort en massa viktigt idag men förutom ett kort avbrott av Assi som hämtade lite grejer har jag legat på sängen och kämpat mig igenom halva fjärde säsongen av 90210. Näst sista episoden nu och sen ska jag kanske göra nåt fiffigt, som att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0