fame

Haha, kolla in den här "artikeln". Kändisars riktiga namn. Min personliga favorit har länge varit och kommer alltid förbli Akons namn. Härligt. Han borde använda det som artistnamn. Nu talar jag om det sista på listan. Annat än hans tycker jag att det är dumt att byta namn om man heter nåt fint.
I alla fall så har jag nu skrivit klart min historiaessä, det blev ungefär 800 ord så jag är riktigt nöjd. En stor tyngd föll av mina axlar, så skönt. Nu sitter jag och pratar med Assi fast jag egentligen borde sova nu. Grejen är bara den att vi pratar om så intressanta saker (pojkar) att det är svårt att sluta. Dessutom fick jag veta att en kille vi träffade på Rhodos har gjort en musikvideo så den var ju verkligen värd att stanna uppe för att se. Ni kan också få se den, skrattar så jag får ont i magen. Inget fel på sången eller videon han är ju faktiskt ganska bra, det är bara det att ni sku ha sett honom då vi träffade honom. I alla fall, här har ni lite kvällsmys och nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0