Do It Yourself

Har ett litet DIY-projekt på gång här. Inte för att jag är särskilt bra på att sy men jag hoppas resultatet blir bra och visar hur det blir när jag är klar - eller senast på fredag.. Kan knäppa några bilder under processen också, så blir det ännu roligare.
Förresten, ni vet dagar då man får mycket gjort? Jag skulle ha en sån idag, skulle springa på morgonen, vara i skolan, köpa tyg, öva på prov och så vidare. Well, not gonna happen. Min plan gick i stöpet så tidigt som klockan 7:30 på morgonen, då jag bestämde mig för att sova vidare istället för att dra min tjocka rumpa upp från sängen och ut på en springtur. Så hann jag inte ens till min buss och mamma förde mig till skolan där det inte hände absolut nånting intressant. Lyckades ändå ladda mitt busskort och köpa tyg nu efter skolan, så nånting har jag fått gjort. Dessutom bokade jag en tid till optikern för att kolla hur mycket blindare jag har blivit. Så skojigt att inte se nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0