busy saturday

Hej, märkte att klockan är ganska mycket ren och jag har inte hunnit sätta mig ner alls idag förrän just nu. Har varit på språng sen morgonen, med snabba besök hos Emma och Nadine, ett lite längre hos optikern (fixade så jag får glas till mammas gamla glasögon så jag kan använda dem - de är skitcoola, från 80/90-talet) och så var vi till några blombutiker och smyckesbutiker (eller vad det nu heter). Nu fixas det för imorgon och jag söker på nätet efter inspo till vad jag ska ha på mig imorgon, med Emmas svarta kjol. Har noll idéer tills vidare så måst försöka komma på nåt bra. Det blir en lika fullproppad dag imorgon, skoj. Återkommer senare med bilder från igår förresten!
Världens sötaste lilla vovve. Hos Nadine igår före festen. Vi lagade förresten en sallad som jag tyckte var supergod: avocado, sallad, minitomater, malet kött, självgjord sås. Yummy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0