årets första snö

Det stämmer ju verkligen inte men vintern-efter-sommaren-2012's första snö. Kan inte säga att jag är speciellt glad över det (som vissa andra, Emma, förstår inte hur man kan älska vintern?), istället känns det som att någon jag tycker om har flyttat långt bort. Nåja, jag litar på att det lilla vita som nu finns på marken smälter bort under dagen. Jag har bara tre timmar skola, från 10 till 13, sen ska jag hem och ut på springtur. Min promenad igår blev längre än jag trodde och jag var faktiskt ute i över en timme. Riktigt skönt var det och jag hade kameran med så senare idag dyker här upp lite bilder.
Annars då, jag sov längre än jag hade tänkt och sitter för tillfället på min säng med sköna varma kläder. Satsar på varmt idag i skolan också. Min gigantiska tröja duger bra tror jag. Nu ska jag dricka upp mitt te och klä på mig så jag hinner iväg i tid. Laters
För er som inte känner till Kan Dee - hon säljer kläder, tavlor osv. Skitcoolt och jag funderar lite på att köpa tavlan till höger. Klicka här för att komma till nätshopen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0