007 skyfall

Det blev bara en lektion idag för jag missade bussen på morgonen. Fick skjuts hem av Helena nu efter skolan och så blev hon och Jenny här en stund och drack kaffe. Det var en riktigt snabb kaffedejt men roligt ändå. Jag hinner inte ut och springa nu, som jag hade planerat, så det får bli att gå omkring i stan istället och kanske på body balance i morgon på morgonen.
Som jag kanske har nämnt tidigare är jag ganska trött på att varje veckoslut göra samma saker och gå ut till ställen där jag inte trivs så jättebra. Därför har jag bestämt att jag ska försöka hitta nya, mer passande för mig, ställen att gå ut till på veckosluten. Idag blir det ändå inget sånt, bara middag på en grekisk restaurang och nya bond filmen med Emma och hennes familj. Före det ska vi gå runt i stan lite och det är dit jag är på väg just nu. Kommer bli super, bara jag hittar nåt varmt att ha på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0