-0.6°C

Skyfall igår. Det var lite annat än jag hade väntat mig. Inte själva filmen, den var ganska typisk Bond med rätt känsla rakt igenom, men upplevelsen var helt ny. Kort sagt var det väldigt mycket tekniska problem så bilden försvann två gånger för några minuter åt gången och alla över 500 personerna satt där och lyssnade på filmen. Konstigt att det hände under premiären, men det var inte så farligt tyckte jag. I alla fall inte som en del tyckte som steg upp och gick ut. Dåligt beslut då nästan hela filmen ändå fortsatte utan problem och vi fick en fribiljett då filmen var slut. Så nu ska jag kolla upp nån bra film och gå se den inom två månader. Win!
Annat än det så gick vi omkring i stan lite igår, men mest satt vi bara på vårt stammis café. Sen åt vi middag på Minos före filmen (mysig restaurang och riktigt god mat!).
Idag ska jag bara göra inget hade jag tänkt. Kollar en episode GG nu, gör lite läxor sen och så blir det att städa rummet och träna på kvällen. Satsar kanske på en springtur då jag verkligen inte orkar ta mig till esport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0