vilken dag?

Skippade en lektion idag för att komma hem tidigare så nu har jag bara suttit hemma sen halv tolv. Ska fortsätta till tre då jag ska vara tillbaka i skolan för en föreläsning. Så blir det att läsa historia på kvällen, yay.
Är helt råddig med dagarna av nån orsak men jag gissar att det är tisdag. Imorgon är det torsdag. Eller? Måst skärpa mig lite. Skyller på att det är så mörkt ute att jag inte vet om det är natt eller dag. Fast vad gör det att det är mörkt då man kan sitta inne, dricka glögg, kolla på 90210 och mysa under täcket med doftljus i rummet. Märker att jag börjar bli på julhumör och jag tror att jag ska söka upp några julsånger att lyssna på. Så kan jag gå omkring och vara värsta jultomten några månader. Kollar igenom halva internet just nu på jakt efter grejer jag vill ha till julen också. Det började med att jag såg nåt snyggt och tänkte: det ska jag ha! Nu blir det bara mer och mer. Visar er min önskelista sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0